星期四, 2月 23, 2006
























He..ja daar bin ich wieder.
Veilig aangekomen in Taipei. De reis was niet superlekker. De eerste stint naar Bangkok maar een uurtje geslapen en de de tweede stint naar Taipai wel 2 uurtjes. Maar bij aankomst was ik verassend genoeg niet brak. Dus gelijk maar effe een rondje gelopen en things has have not changed a lot since last time.
Het weer hier is ok. 20 graden dus acceptable temperature maar het moet toch eens omhoog spuiten. Toen ik in de stad rondliep dat draagde ik alleen een t-shirtje en alle andere echte chinezen hadden dikke jassen en michelinpakjes aan. Ze konden wel zien wie de echte toerist was.
Zit nu in the southside van de city vrij ver weg van het centrum, dus ben op zoek naar iets anders dichter bij het centrum. Ga vandaag echt beginnen met people bellen dus maar effe kijken wat het oplevert. Tis hier niet echt ideaal waar ik nu zit. Boven op een berg dus naar beneden is geen probleem maar naar boven moet ik toch wel een busje nemen. Ik denk wel een colletje van de 1e cat.
Het eten hier moet ik toch wel aan wennen. Brood is helemaal niks en de nightmarket food is ook niet helemaal alles. Sometimes you see really strange stuff.
Positive news here....mmmm...well the people are really nice.

沒有留言: